Értjük. Elkészítjük!

Felméréseink szerint az ügyvédként dolgozó kollégák részéről a leggyakoribb kérdés a vállalkozás, vagy praxis honlapjának elkészítése előtt, hogy vajon egy nyelvet beszél-e majd a webfejlesztő és a megrendelő?

Biztos megoldást kínálunk: vállalkozásunk szaktanácsadója maga is végzett jogász, weblapfejlesztője pedig sok ügyvédi honlappal kapcsolatos projektben vett már részt.

Ügyvédi honlapok készítésében nagy tapasztalattal rendelkezünk: értjük a jogászi oldalt, és elkészítjük a megfelelő honlapot!
Ügyvédi honlapok készítésében nagy tapasztalattal rendelkezünk: »értjük« a jogászi oldalt, és »elkészítjük« a megfelelő honlapot.

Csomagajánlataink Kapcsolatfelvétel

Szívesen megosztjuk TOP 10+1 tippünket, a legjobb honlapért:
Az itt megadott e-mail címre elküldjük tanulmányunkat és további tippjeinket!

Kezdje el a munkát velünk!

Ügyvédi precizitás

Lorem ipsum dolor sit amet consectetuer congue nunc Ut quis ut. Justo tempor nibh condimentum quis Aenean Nam dictum Praesent. Justo tempor nibh condimentum quis Aenean Nam dictum Praesent.

Lorem ipsum dolor sit amet consectetuer congue nunc Ut quis ut. Justo tempor nibh condimentum.

Dr. Lorem Ipsum
Webes szakértelem

Több éve webfejlesztőként dolgozom, több sikeres projekttel a hátam mögött. Az ügyvédi honlapokra specializálódva még inkább megismertem az itt felmerülő igényeket.

Google Top Contributorként a minőség és szakértelem is jellemzi munkámat!

Szórád Előd
Nagy tapasztalat

Az ügyvédi honlapkészítés hátterét a Webpozitív adja: 2012 óta készítünk honlapokat elsősorban makro-, kis- és középvállalkozások számára, megrendelőink megelégedettségére.

A szakmai széleskörű ismerete, újszerű ötletek, valamint a rugalmasság jellemzik vállalkozásunkat.

Önről

Rólam? Igen! A legtöbb weboldalon kizárólag a "rólunk" menüpontnak szentelnek nagy hangsúlyt: vajon ön is szívesen olvasgatja ráérő idejében az adott vállalkozás adó- és bankszámlaszámát, az ügyvezető hosszadalmas bemutatkozását, esetleg a cég ‒ jobbára csak a tulajdonos számára érdekes ‒ történetét...? Azt sejtjük, hogy nem!

... a megrendelőről hol esik szó? Valójában ki a fontosabb? ‒ Szerintünk Ön! :)

Ha már az oldal olvasásában idáig eljutott, akkor szinte biztos, hogy szeretne egy ügyvédi honlapot, mert vagy most indítja, vagy már rendelkezik ügyvédi praxissal: mindkét esetben jó jelyen jár!

Most kezdi önálló vállalkozását? A honlap egy jó lehetőség arra, hogy webcím feltüntetésével (pl. szórólapon, névjegykártyán, stb.) több információt adhasson át az ügyvédi munka iránt érdeklődők számára. Lehet, hogy már elindította első Facebook oldalát is: a weboldal kiváló kiegészítője lehet a közösségi médiának, itt ugyanis mindenféle reklámzaj nélkül lehet megszólítani az érdeklődőket. A honlap természetesen a későbbiek során folyamatosan bővíthető kiegészíthető lesz.
Ráadásul a kezdő vállalkozókat extra induló ajándékokkal várjuk!

Már régebb óta dolgozik a szakmában, de még nincs honlapja; esetleg rendelkezik már eggyel, de elavult? Ez sem gond, sőt! A meglévő weboldal indulása óta szövegek, képek is változhattak már. Érdemes ezeket aktualizálni az interneten, hogy az érdeklődők mindig friss tartalommal találkozzanak a weboldalon! Ha már rendelkezik honlappal, de az már erősen elavult, mi segítünk a régi felépítésének, tartalmának frissítésével, vagy szükség esetén egy új oldal elkészítésével. Az elejétől a végéig végigvisszük a folyamatot, segítünk a felmerülő kérdések megválaszolásában, akár eseti alapon is.
Minden helyzetre tudunk megoldást, segítséget nyújtani! Kifejezetten a szakmának megfelelő honlapokat készítünk, így az ügyfelek is biztosan szeretni fogják az új weboldalt.

GYIK Csomagajánlataink Kapcsolatfelvétel

Leggyakrabban ismételt kérdések

Milyen kérdéseket érdemes átgondolnom az első megbeszélést megelőzően?

Első alkalommal mindképpen felmérjük a pontos igényeket. Érdemes az alábbiakat végiggondolni:
- menüpontok elnevezései (pl. magunkról, kapcsolat, szolgáltatások, stb.),
- honlap kinézete (egyoldalas modern, vagy több aloldalas klasszikus; esetleges mintaoldalak keresése),
- az egyes menüpontok tartalmai (mekkora terjedelmű szövegek kerülnek az egyes oldalakra),
- a honlapra szánt idő átgondolása (pl. nem érdemes blogot indítani, ha nem lesz kellő idő a rendszeres publikálásra),
- arculat, színek átgondolása (akár már létező céges arculat alapján),
- saját domain kitalálása (sajatnev.hu, cegnev.hu, vagy éppen a legjobbfodrasz.hu formában).
Természetesen mindenben segítünk, a fentiek csupán mankóként, gondolatébresztőként szolgáló kérdések.

Megrendelőként mi a feladatom a megbízás során?

Az első írásos vagy szóbeli egyeztetést követően az átbeszélt funkciókról, tervekről leirat, vázlatrajz készül. Ennek a jóváhagyását követően kezdődik a honlap elkészítése, amely folyamatában is nyomonkövethető: azaz bármikor megvalósíthatóak apróbb módosítási kérések. A weboldal elkészültét követően mi élesítjük azt, és elérhetővé tesszük az interneten a látogatók számára.
A fejlesztésbe való bevonódást érdemes az elején magunkban átgondolni, tisztázni: a szépségipari honlapok készítésében szerzett tapasztalatunknak köszönhetően szinte önnállóan is tudunk dolgozni, de a folyamatos kapcsolattartást is örömmel vesszük.

Mennyi idő alatt készül el egy honlap?

Az első megbeszélést, majd a szükséges anyagok (pl. fényképek, szövegek) beérkeztét követően a legtöbb esetben már másfél hét múlva szerkezetkész, véleményezhető honlapot tudunk mutatni. A célunk, hogy 30 munkanapon belül éles, a látogatók számára is elérhető honlapot adhassunk át.

Mikor és hogyan történnek az egyeztetések?

Igazodunk a nyitvatartási időhöz. Eddigi tapasztalatunk alapján elsősorban a késő délutáni időpontok tűnnek preferáltnak, de szinte egész nap rendelkezésre tudunk állni.
Természetesen a lehető leggyorsabb és legpraktikusabb kommunikációs csatorna az email, így ezt javasoljuk minden kedves ügyfelünk számára. Ügyfeleink nagy százalékával személyesen nem is találkozunk, elégségesnek bizonyul a levelezés is.

Lehetséges-e foglalási rendszert beépíteni, vagy épp látogatási adatokat kapni a honlapról?

Igen, természetesen! Sőt, még ezeknél többet is. Várju az ezzel kapcsolatos megkereséseket, gondolatokat és igyekszünk azokat megvalósítani! Minden esetben visszajelzünk és ajánlatot teszünk az elképzelt funkciókra. Sokszor lehet, hogy ingyenes alternatívát is tudunk ajánlani, amely költséghatékony, de semmiképpen sem gagyi megoldást jelent majd.

Milyen fotókat érdemes a honlapra tenni?

Azt javasoljuk, hogy mindig saját fotók kerüljenek ki a weboldalra. Ez bizalmat ébreszt, és az első találkozás alkalmával sem lesz meglepetés a vendégek részéről.
Természetesen adott a lehetőség stockfotók (beállított modellképek) vásárlására is, ezek általában az interneten több helyen is felbukkanhatnak, visszaköszönhetnek ‒ így ezek alkalmazását a legkevésbé javasoljuk.

Van-e lehetőség professzionális fotók készítésére (rólam, terekről)?

Természetesen! Együttműködő partnerünk segítségével vállaljuk portré-, referencia- és csoportképek, illetve a berendezések, terek befotózását is. A honlapkészítés díja nem tartalmazza ezen szolgáltatásunkat. A fotók természetesen nem csak a honlapon, hanem más felületen is felhasználásra kerülhetnek, ebben nem teszünk semmiféle korlátozást!

A fotózás díja
A képeket profi, főállású esküvői, portré és épületfotós készíti és utómunkázza.
- "Portré csomag": 19.900 Ft/fő, 5 db retusált portréfotót adunk át.
- "Szalon csomag" : 29.900 Ft/szalon, 10 darab retusált fotót adunk át a szalonról.
- "Portré + Szalon csomag": 45.000 Ft/alkalom.
Budapest közigazgatási határain belül a kiszállás ingyenes, azon kívül 80 Ft/km. Ezek a kivételesen kedvező árak csak honlaprendelés esetén élnek, önállóan nem biztosítjuk ezt a szolgáltatást.

Hogyan történik az elszámolás?

A megrendelésről szerződés készül, amely rögzíti a fontosabb paramétereket. Az elszámolás a következőképpen történik:
- Ha elkészült a honlap (teljesítésigazolás megtörtént), kiállítjuk az átulalásos számlát, amelyet emailben küldünk el és nyolc napos fizetési határidő szerepel rajta.
- A befizetés beérkeztét követően indítjuk el a domain ügyintézését, amely 1-3 munkanapot vesz igénybe.
- A sikeres domain regisztrációt követően a honlap is elérhetővé válik az interneten az általad kiválasztott címen.
- Az első évben a tárhelyet és a domaint ajándékba adjuk!
A fenti tudnivalók kizárólag a honlapkészítésre vonatkoznak. Külső szolgáltatás igénybevétele és elszámolása (pl. fotós, foglaló rendszer, stb.) mindig előre egyeztetett módon történnek! Az itt leírtakon kívül nincs semmilyen további apróbetű, kivétel stb. Előleget sem kérünk.

Mennyibe kerül egy honlap fenntartása?

- Az első éves ajándék tárhely és domain lejártát követően a tárhely díja 25.000 Ft, a .hu domainé pedig 5.000 Ft évente (ezekről számlát küldünk a lejárat előtt min. 30 nappal).
- A saját domainre végződő email cím (pl. hello@zsokavallalkozik.hu) átirányítása már meglévő (pl. Gmail) email címre 2.500 Ft/év/db.
- Ha tartalomkezelő rendszer nélküli weboldal került megrendelésre, úgy nincs további költsége a honlapnak! (Kivéve természetesen, ha módosítani, bővíteni kell a már átadott weboldalon.)
- Ha tartalomkezelő rendszerrel ellátott (megrendelő által szerkeszthető) honlap készült, úgy ahhoz kb. havi rendszerességgel biztonsági frissítések jelennek meg, amelyeket telepíteni kell. (Ezek pont olyan frissítések, mint amelyek az operációs rendszerekhez jelennek meg.)
- Akár tartalmi, akár biztonsági frissítésről van szó, az általunk készített honlapok esetében bármikor elérhetőek vagyunk: bruttó 9.990 Ft/óradíjért vállaljuk ezeket a munkákat.

Nem jelent-e konkurenciát, sőt nagyobb költséget egy tanácsadó bevonása?

Mindkét kérdésre az egyértelmű válaszunk: nem.
Kicsit bővebben:
A honlap kizárólag megrendelőnknek készül, a lehető legnagyobb támogatást megadva a részünkről. Nem áll érdekünkben rossz honlapot átadni, hiszen ez a presztízsünk veszteségét is jelentené. A célunk a lehető legnagyobb ügyfélelégedettség, minden munkánkhoz így állunk hozzá. Vállalkozásunk célja a webfejlesztés és nem az ügyfélszerzés.
Más cégeknél a fejlesztésbe ugyanúgy bevonnak projektmenedzsert, termékfelelőst, projektgazdát, vezető fejlesztőt, programozót, grafikust stb. Nálunk a szakemberek közül az egyik a körökben járatos kolléga, aki a terület ismeretével, tapasztalatával segíti a fejlesztést: nem a programozóknak kell azon órákat töprengeni, hogy "mi lenne a jó?", "vajon ezt hogyan gondolta?" - mi ezekre a kérdésekre azonnal választ kapunk, ezáltal csökkentve a munkaórák és így végső soron a honlapkészítés díját is.
A weboldalra mint befektetésre érdemes tekinteni. A látogatók nagy része ma már az internetes jelenlét alapján választja meg, hogy melyik szakemberhez fordul. Biztosak vagyunk abban, hogy a plusz befeketetett energia, szakértelem elismeréseket, újabb vendégeket és végső soron magasabb profitot hoz majd.

Minden esetben szükséges jogászi tanácsadó bevonása a munkába?

Ő elsősorban a háttérből követi a fejlesztést, szükség szerint segíti az esetlegesen felmerülő ügyvédi és webprogramozói „kommunikációs szakadék” áthidalását, és szakmai kompetenciájával támogatja a honlap minél tökéletesebb megvalósítását. Ez az a plusz, amelyet Magyarországon tudtunkkal csak mi nyújtunk a szépségszakmában dolgozó ügyfeleinknek, így egyedül álló előny a piacon, amelyet érdemes kihasználni. Munkánk tökéletes biztosítéka az ő jelenléte. Tanácsadónk a személyes konzultációk során nincs jelen.

Csomagajánlataink Kapcsolatfelvétel

Csomagajánlataink

MINŐSÉGI GARANCIA! 100% BIZTONSÁG!
Természetesen minden honlapunk a legmodernebb platformra épül, mobiltelefonra és tabletre is optimalizált az asztali számítógépek mellett. Bármelyik csomagot is választja, tőlünk minőséget kap! Amennyiben nem elégedett a végeredménnyel, és ezt még az élesítés előtt jelzi nekünk, nem kell kifizetni a honlapfejlesztés árát!


Magánügyvéd csomag

Elsősorban magánügyvédek, vagy kisebb irodák számára ajánljuk, akik egyszerű, de professzionális egyoldalas honlapot szeretnének. Olyat, mint például ez a weboldal is.

Hozzá adjuk még


Az ár az alábbiakat tartalmazza:
- Honlapkészítés 30 munkanap alatt
- Első évben díjmentes tárhely
- Első évben ingyenes domain

csak 190.000 Ft
Pályakezdőknek ajándék!
Ha ezt a csomagot választja, valamint öt éven belül kezdte el önálló tevékenységét, vagy szerzett oklevelet, extra ajándékainkra azonnal jogosulttá válik:
+ 1 év díjmentes tárhely
+ 1 év ingyenes domain
+ 5 óra grátisz webmesteri munka
= Ajándékok összértéke: 79.950 Ft
Iroda csomag

Több oldalból álló honlapok számára ajánlott csomagunk a következőket tartalmazza: max. 6 aloldalt, tartalomszerkesztő rendszert, és akár időpontfoglaló rendszer beépítését is.

Hozzá adjuk még


Az ár az alábbiakat tartalmazza:
- Honlapkészítés 30 munkanap alatt
- Első évben díjmentes tárhely
- Első évben ingyenes domain

csak 290.000 Ft
Egyedi ajánlat

Természetesen egyedi megoldásokra, a csomagajánlatok kombinálására is nyitottak vagyunk! Ebben az esetben kérje egyedi ajánlatunkat és lehet, hogy meg tudjuk lepni!

Hozzá adjuk még


Ha csomagajánlataink nem nyerték el tetszését, vagy különleges elképzelései vannak, nyugodtan keressen bennünket egyedi ajánlatért!

Egyedi ár


GYORSASÁGI BÓNUSZ!
A kapcsolatfelvételtől számított 5 napon belül történő rendelés esetén minden csomagunkhoz díjmentes, az előfizetésig tartó (tehát határidőhöz nem kötött) saját domainre végződő email címet (amely a már meglévő email címre fog mutatni) adunk ajándékba (pl. hello@zsokacege.hu)! Ez tíz éves partneri viszony esetén 25.000 Ft értékű ajándékot jelent!

Kapcsolatfelvétel

Rólunk mondták — referenciák

“Már négy honlapot készítettél nekem, melyekkel teljes mértékben meg vagyok elégedve. Mind a minőség, mind a gyorsaság kifogástalan, mindig azt kaptam amit kértem. Bátran ajánlom mindenkinek!”

Székely Gábor
vállalkozó
Sopron

“Nagyon örülök, hogy a Webpozitív csapatát választottam a weboldalam elkészítéséhez. Személyes találkozóra nem is volt szükség, a jó online kommunikációnak köszönhetően rendkívül pozitívan éltem meg a honlapom fejlesztésének folyamatát. A későbbi észrevételeimet is rövid határidővel kezelték, a felmerülő kérdéseimre kielégítően válaszoltak. Azt hiszem nem kérdés, hogy ajánlom-e őket másnak is.""

Kovács Csaba
fotográfus, vállalkozó
Budapest

“Javarészt hosszabb ideje együtt dolgozó, de most saját vállalkozásba fogó csapatként számos ötlettel és elvárással vágtunk bele az arculattervezésbe és honlapkészítésbe. A Webpozitív részéről az első leüléstől kezdve egy végiggondolt, strukturált folyamatban vettünk részt, ahol a grafikussal együttműködve, a részünkről elvárt rövid határidőnek és menet közben pontosodó igényeknek megfelelően dolgoztak. A hektikus rendelkezésre állásunkhoz rugalmasan igazodva, pontos és korrekt elszámolással sikeresen zártuk le a projektet, de a működés fázisában is építünk a Webpozitív szakértelmére. Honlapunk az ügyfeleink részéről is pozitív visszajelzéseket kapott.”

Gertheis Antal
ügyvezető, közgazdász
Budapest

“Köszönöm - szokásos - gyors reagálásodat! Tudod: az általad két éve készített honlapot egyedül kezelem, amikor - leginkább éjszakánként - időm adódik rá. Igyekszem aktualitását megőrizni, és ebben felbecsülhetetlen az az alkalmankénti gyorssegély, amiben részesítesz, ha elfelejtettem valami okosságot, amit megtanítottál, amikor beüzemelted a weboldalunkat. Ma már látom, talán kissé statikus a ma divatos oldalakhoz képest, de nem bántam meg, hogy én kifejezetten ilyen megoldást kértem tőled. Egy dinamikusabb honlap tartalommal való feltöltése, napi frissítése sajnos nekem nem férne bele. De azt tapasztalom, hogy ez pontosan meg is felel a mi célközönségünknek. :) Könnyen-gyorsan megtalálható benne-rajta minden.
Szóval: még egyszer köszönök, ill. az egyesületünk nevében köszönünk neked minden eddigi segítséget - amire persze számítunk a továbbiakban is! :)”

Szabó Klári
elnök
Kecskemét

“Szórád Előddel több projekt során dolgoztam együtt. Hosszú évek tapasztalata alapján mondhatom, hogy mindig pontosan, megbízhatóan, rugalmasan és nagyon kreatívan segített a problémák megoldásában, illetve a célok elérésében. A szakmai hozzáértése véleményem szerint példaértékű, magas szintű, mely garantálja a kiváló minőséget.
A szakmai erényein kívül igen fontos, hogy emberileg is egy nagyon értékes munkatárs, illetve jó csapatjátékos. Ezen tulajdonságai is sokat segítettek az együttműködésben és a munka hatékony elvégzésében. ”

Nagy Péter
Kecskemét

“Előd azon ritka beszállítóim egyike, akivel 2003-óta dolgozunk együtt. A betárcsázós internet korától kezdve épít nekünk honlapokat, és ahogyan gyorsult a net, úgy jöttek Előd jobbnál jobb megoldásai. Sokféle honlapot építettem Előddel, és két tényező miatt térek vissza mindig hozzá: egyéni megoldások, és az adott témában mindig az első oldalra kerülünk a Google-ben. Ezt eddig csak Elődnél tapasztaltam honlapépítésben. ”

Lakatos Gergely
ügyvezető
Budapest

“Az együttműködésünk mindig nagyon korrekt volt. A honlapkészítés nagyon profi munka. Mindig nagyon elégedett voltam,és vagyok azóta is. Gyors, pontos, csak ajánlani tudom.”

Nagy Árpád
vállalkozó
Budapest

“Tisztelt Szórád Úr! Nagyon meg vagyok elégedve az ön által nyújtott szolgáltatással. Bármilyen kérdéssel kéréssel kerestem akár e-mailen akár telefonon, azonnal kielégítő választ kaptam ill,gyorsan intézte kéréseimet. Remélem sokáig tudunk együttműködni.”

Dura László
ügyvezető
Deszk

“Vállalkozásom informatikai oktatással foglalkozik, egyéni és tanfolyami felkérések alapján. Hogy megtaláljanak a potenciális érdeklődők, ahhoz egy jól sikerült web-oldalra volt szükségem. Ismerős ajánlotta Elődöt. Több weblap készítő oldalát végignézve is, Elődre esett a választásom. Nem csalódtam. Internet ide internet oda szeretem a személyes találkozást, ebben is és minden ötletem megvalósítására készséggel reagált, arculatom kialakításában is segítségemre volt. Keresőmotorra optimalizálta az oldalt, így könnyen megtalálnak a tanulni vágyók.”

G. Edit
vállalkozó
Kecskemét

“Évek óta elégedett vagyok a munkáddal , amit kérek a legrövidebb időn belül teljesíted kedvező áron. Internetes szolgáltatás zavartalanul működik. Csak ajánlani tudlak.”

S. Juhászné
ügyvezető
Kecskemét