Milyen kérdéseket érdemes átgondolnom az első megbeszélést megelőzően?
Első alkalommal mindképpen felmérjük a pontos igényeket. Érdemes az alábbiakat végiggondolni:
- menüpontok elnevezései (pl. magunkról, kapcsolat, szolgáltatások, stb.),
- honlap kinézete (egyoldalas modern, vagy több aloldalas klasszikus; esetleges mintaoldalak keresése),
- az egyes menüpontok tartalmai (mekkora terjedelmű szövegek kerülnek az egyes oldalakra),
- a honlapra szánt idő átgondolása (pl. nem érdemes blogot indítani, ha nem lesz kellő idő a rendszeres publikálásra),
- arculat, színek átgondolása (akár már létező céges arculat alapján),
- saját domain kitalálása (sajatnev.hu, cegnev.hu, vagy éppen a legjobbfodrasz.hu formában).
Természetesen mindenben segítünk, a fentiek csupán mankóként, gondolatébresztőként szolgáló kérdések.
Megrendelőként mi a feladatom a megbízás során?
Az első írásos vagy szóbeli egyeztetést követően az átbeszélt funkciókról, tervekről leirat, vázlatrajz készül. Ennek a jóváhagyását követően kezdődik a honlap elkészítése, amely folyamatában is nyomonkövethető: azaz bármikor megvalósíthatóak apróbb módosítási kérések. A weboldal elkészültét követően mi élesítjük azt, és elérhetővé tesszük az interneten a látogatók számára.
A fejlesztésbe való bevonódást érdemes az elején magunkban átgondolni, tisztázni: a szépségipari honlapok készítésében szerzett tapasztalatunknak köszönhetően szinte önnállóan is tudunk dolgozni, de a folyamatos kapcsolattartást is örömmel vesszük.
Mennyi idő alatt készül el egy honlap?
Az első megbeszélést, majd a szükséges anyagok (pl. fényképek, szövegek) beérkeztét követően a legtöbb esetben már másfél hét múlva szerkezetkész, véleményezhető honlapot tudunk mutatni. A célunk, hogy 30 munkanapon belül éles, a látogatók számára is elérhető honlapot adhassunk át.
Mikor és hogyan történnek az egyeztetések?
Igazodunk a nyitvatartási időhöz. Eddigi tapasztalatunk alapján elsősorban a késő délutáni időpontok tűnnek preferáltnak,
de szinte egész nap rendelkezésre tudunk állni.
Természetesen a lehető leggyorsabb és legpraktikusabb kommunikációs csatorna az email,
így ezt javasoljuk minden kedves ügyfelünk számára.
Ügyfeleink nagy százalékával személyesen nem is találkozunk, elégségesnek bizonyul a levelezés is.
Lehetséges-e foglalási rendszert beépíteni, vagy épp látogatási adatokat kapni a honlapról?
Igen, természetesen! Sőt, még ezeknél többet is.
Várju az ezzel kapcsolatos megkereséseket, gondolatokat és igyekszünk azokat megvalósítani!
Minden esetben visszajelzünk és ajánlatot teszünk az elképzelt funkciókra.
Sokszor lehet, hogy ingyenes alternatívát is tudunk ajánlani, amely költséghatékony, de semmiképpen sem gagyi megoldást jelent majd.
Milyen fotókat érdemes a honlapra tenni?
Azt javasoljuk, hogy mindig saját fotók kerüljenek ki a weboldalra. Ez bizalmat ébreszt, és az első találkozás alkalmával sem lesz meglepetés a vendégek részéről.
Természetesen adott a lehetőség stockfotók (beállított modellképek) vásárlására is, ezek általában az interneten több helyen is felbukkanhatnak, visszaköszönhetnek ‒ így ezek alkalmazását a legkevésbé javasoljuk.
Van-e lehetőség professzionális fotók készítésére (rólam, terekről)?
Természetesen!
Együttműködő partnerünk segítségével vállaljuk portré-, referencia- és csoportképek, illetve a berendezések, terek befotózását is.
A honlapkészítés díja nem tartalmazza ezen szolgáltatásunkat.
A fotók természetesen nem csak a honlapon, hanem más felületen is felhasználásra kerülhetnek,
ebben nem teszünk semmiféle korlátozást!
A fotózás díja
A képeket profi, főállású esküvői, portré és épületfotós készíti és utómunkázza.
- "Portré csomag": 19.900 Ft/fő, 5 db retusált portréfotót adunk át.
- "Szalon csomag" : 29.900 Ft/szalon, 10 darab retusált fotót adunk át a szalonról.
- "Portré + Szalon csomag": 45.000 Ft/alkalom.
Budapest közigazgatási határain belül a kiszállás ingyenes, azon kívül 80 Ft/km.
Ezek a kivételesen kedvező árak csak honlaprendelés esetén élnek, önállóan nem biztosítjuk ezt a szolgáltatást.
Hogyan történik az elszámolás?
A megrendelésről szerződés készül, amely rögzíti a fontosabb paramétereket. Az elszámolás a következőképpen történik:
- Ha elkészült a honlap (teljesítésigazolás megtörtént), kiállítjuk az átulalásos számlát, amelyet emailben küldünk el és nyolc napos fizetési határidő szerepel rajta.
- A befizetés beérkeztét követően indítjuk el a domain ügyintézését, amely 1-3 munkanapot vesz igénybe.
- A sikeres domain regisztrációt követően a honlap is elérhetővé válik az interneten az általad kiválasztott címen.
- Az első évben a tárhelyet és a domaint ajándékba adjuk!
A fenti tudnivalók kizárólag a honlapkészítésre vonatkoznak. Külső szolgáltatás igénybevétele és elszámolása (pl. fotós, foglaló rendszer, stb.) mindig előre egyeztetett módon történnek! Az itt leírtakon kívül nincs semmilyen további apróbetű, kivétel stb. Előleget sem kérünk.
Mennyibe kerül egy honlap fenntartása?
- Az első éves ajándék tárhely és domain lejártát követően a tárhely díja 25.000 Ft, a .hu domainé pedig 5.000 Ft évente
(ezekről számlát küldünk a lejárat előtt min. 30 nappal).
- A saját domainre végződő email cím (pl. hello@zsokavallalkozik.hu) átirányítása már meglévő (pl. Gmail) email címre 2.500 Ft/év/db.
- Ha tartalomkezelő rendszer nélküli weboldal került megrendelésre, úgy nincs további költsége a honlapnak! (Kivéve természetesen,
ha módosítani, bővíteni kell a már átadott weboldalon.)
- Ha tartalomkezelő rendszerrel ellátott (megrendelő által szerkeszthető) honlap készült, úgy ahhoz kb. havi rendszerességgel
biztonsági frissítések jelennek meg, amelyeket telepíteni kell. (Ezek pont olyan frissítések, mint amelyek az operációs
rendszerekhez jelennek meg.)
- Akár tartalmi, akár biztonsági frissítésről van szó, az általunk készített honlapok esetében bármikor elérhetőek vagyunk:
bruttó 9.990 Ft/óradíjért vállaljuk ezeket a munkákat.
Nem jelent-e konkurenciát, sőt nagyobb költséget egy tanácsadó bevonása?
Mindkét kérdésre az egyértelmű válaszunk: nem.
Kicsit bővebben:
A honlap kizárólag megrendelőnknek készül, a lehető legnagyobb támogatást megadva a részünkről.
Nem áll érdekünkben rossz honlapot átadni, hiszen ez a presztízsünk veszteségét is jelentené.
A célunk a lehető legnagyobb ügyfélelégedettség, minden munkánkhoz így állunk hozzá.
Vállalkozásunk célja a webfejlesztés és nem az ügyfélszerzés.
Más cégeknél a fejlesztésbe ugyanúgy bevonnak projektmenedzsert, termékfelelőst, projektgazdát, vezető fejlesztőt, programozót,
grafikust stb. Nálunk a szakemberek közül az egyik a körökben járatos kolléga, aki a terület ismeretével,
tapasztalatával segíti a fejlesztést: nem a programozóknak kell azon órákat töprengeni, hogy "mi lenne a jó?",
"vajon ezt hogyan gondolta?" - mi ezekre a kérdésekre azonnal választ kapunk, ezáltal csökkentve a munkaórák és így
végső soron a honlapkészítés díját is.
A weboldalra mint befektetésre érdemes tekinteni. A látogatók nagy része ma már az internetes jelenlét alapján választja meg,
hogy melyik szakemberhez fordul. Biztosak vagyunk abban, hogy a plusz befeketetett energia, szakértelem
elismeréseket, újabb vendégeket és végső soron magasabb profitot hoz majd.
Minden esetben szükséges szépségipari tanácsadó bevonása a munkába?
Ő elsősorban a háttérből követi a fejlesztést, szükség szerint segíti az esetlegesen felmerülő szépségszakmai és webprogramozói „kommunikációs szakadék” áthidalását, és szakmai kompetenciájával támogatja a honlap minél tökéletesebb megvalósítását. Ez az a plusz, amelyet Magyarországon tudtunkkal csak mi nyújtunk a szépségszakmában dolgozó ügyfeleinknek, így egyedül álló előny a piacon, amelyet érdemes kihasználni. Munkánk tökéletes biztosítéka az ő jelenléte.
Tanácsadónk a személyes konzultációk során nincs jelen (természetesen ez is megoldható, ennek a költsége 9.990 Ft/óra).